مقالات

بررسی انواع وال واشر استخری روکار

وال واشر استخری روکار

وال واشر استخری روکار یکی از بهترین گزینه‌ها برای نورپردازی فضاهای مختلف مانند استخر است. برای زیبایی این مکان‌ها می‌توانید رنگ و زاویه تابش نور را متنوع انتخاب کنید. مدل روکار همانطور که از نامش پیداست، به صورت روکار نصب می‌شود. البته مدل توکار آن نیز در بازار وجود دارد. آبنماها ، دریاچه‌های مصنوعی و حوض با استفاده از وال واشر، ظاهری زیبا و جذاب خواهند داشت. برخی از ویژگی‌های این نوع لامپ‌ها شامل موارد زیرا است:

  • استفاده از ولتاژ مستقیم 12 تا 24 ولت
  • دارای توان متنوع
  • جنس بدنه از آلومینیوم
  • دارای طیف های متنوع رنگی
  • استفاده از پوشش رنگی آنودایز
  • دارای زاویه تابش مختلف برای زیبایی بیشتر
  • مناسب برای فضاهایی مانند سونا و جکوزی
  • کاربرد اصلی وال واشر استخری روکار

برای مکان‌هایی که در آن از آب استفاده می‌شود، نورپردازی در شب جلوه‌ی بسیار زیبایی خواهد داشت. از این رو در این مکان ‌ها مانند سونا، جکوزی، استخر، آبنما و … از آن استفاده می‌شود. یکی از مزیت‌های نوع روکار، امکان نصب آن بدون تخریب است. اما برخی افراد تمایل ندارند که سیم کشی و نصب به صورت نمایان باشد. در این صورت می‌توان از مدل توکار برای این کار استفاده کرد. استفاده از مدل روکار وال واشر می‌تواند موجب کاهش هزینه‌ها شود. زیرا دیگر نیازی به تخریب و بازسازی مجدد نیست. یکی دیگر از کاربردهای این لامپ، استفاده از آن برای نورپردازی دریاچه مصنوعی است. در این صورت در شب هنگام نورپردازی با این شیوه بسیار زیبا خواهد بود.

تنوع رنگ‌بندی وال واشر

همانطور که گفته شد این لامپ‌ها دارای طیف نوری با رنگ‌های متنوع هستند. بنابراین شما می‌توانید مطابق با سلیقه‌ی خود، وال واشر با رنگ مناسب را انتخاب کنید. این کار موجب ایجاد یک فضای نورانی و زیبا در شب خواهد بود. اهمیت نورپردازی در شب برای فضاهای آبی، تاثیر زیادی در زیبایی این گونه فضاها دارد. اگر مکان مورد نظر تجاری باشد، می‌تواند روی بازدید و افزایش درآمد نیز اثرگذار باشد. شما می‌توانید وال واشر استخری روکار را با رنگ‌هایی مانند زرد، نارنجی، قرمز، صورتی و … خریداری کنید.

برندهای مختلف وال واشر

وال واشر استخری روکار توسط برندهای مختلفی به بازار عرضه می‌شود. بر اساس نوع زاویه تابش، جنس بدنه و رنگ، ممکن است لامپ مورد نظر دارای قیمت‌های متفاوتی باشد. امروزه تولیدات داخلی و خارجی با کیفیت و قیمت های متنوع به فروش می‌رسند. هر کدام از این برندها برای محصول تولیدی خود، یک ویژگی خاص ذکر می‌کنند. از این محصولات برای نورپردازی نما نیز می‌توان استفاده کرد. داشتن ویژگی فول رنگی یا RGB در برخی از برندها وجود دارد. ابعاد یک وال واشر ممکن است متفاوت باشد. مثلا برخی از برندها وال واشر استخری را با ابعاد 3*3 تولید می‌کنند.

زاویه تابش وال واشر باید چگونه باشد؟

همانطور که گفته شد، انتخاب زاویه تابش کاملا سلیقه ای است. امکان انتخاب زاویه تابش وال واشر استخر روکار به صورت دستی وجود دارد. این کار موجب می‌شود که زیبایی نورپردازی در شب بیشتر شود.

وال واشر به عنوان یک لامپ بسیار کاربردی برای فضاهای آبی، بهترین گزینه برای تجهیز این فضاها است. این گونه مکان‌ها را می‌توان با نصب یک وال واشر، زیباتر نشان داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *